امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 13328
  پرینتخانه » در حاشیه, سینمایی تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ |

احتمال تعویق جشنواره برلین ۲۰۲۱ قوت گرفت

هنروتجربه: افزایش شیوع ویروس کرونا در آلمان و سراسر قاره اروپا، باعث شده احتمال تعویق برگزاری هفتاد‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین مطرح شود. به گزارش سایت خط سوم هنر ، با اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در آلمان، مدیران جشنواره برلین از رصد دقیق شرایط بحرانی کرونا و بررسی امکان این رویداد سینمایی خبر […]

احتمال تعویق جشنواره برلین ۲۰۲۱ قوت گرفت

هنروتجربه: افزایش شیوع ویروس کرونا در آلمان و سراسر قاره اروپا، باعث شده احتمال تعویق برگزاری هفتاد‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین مطرح شود.

به گزارش سایت خط سوم هنر ، با اوج گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در آلمان، مدیران جشنواره برلین از رصد دقیق شرایط بحرانی کرونا و بررسی امکان این رویداد سینمایی خبر دادند. پیش از این مدیران این جشنواره اعلام کردند هفتادویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از ۱۱ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ (۲۳ بهمن تا ۳ اسفند) به صورت فیزیکی در برلین برگزار می‌شود.

در صورت برگزاری هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین، یک مدل ترکیبی برای بخش بازار فیلم اروپا در نظر گرفته شده که از ۱۱ تا ۱۸ فوریه (۲۳ تا ۳۰ بهمن)  برگزار می‌شود. همچنین اعلام شده بود که از دوره جدید به جای اهدای جایزه خرس نقره‌ای در دو بخش بهترین بازیگر مرد و زن و بخش مکمل مرد و زن، بهترین بازیگر نقش اصلی و نقش مکمل جایزه دریافت می‌کنند.

افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آلمان و اروپا باعث شد،احتمال تعویق برلیناله۲۰۲۱ قوت گرفته است. برخی نیز از همین حالا اعلام کرده اند به سبب محدودیت‌های سفر و شرایط کرونا قادر به حضور در برلیناله  نخواهند بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.