امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 19 September , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 16 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 6909
  پرینتخانه » آخرین اخبار, بین الملل, ویژه تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ |

تعویق اکران «بتمن»

با تداوم وضعیت فوق‌العاده ناشی از شیوع کرونا در جهان، اکران فیلم «بتمن ۲۰۲۱» چهار ماه به تعویق افتاد.
تعویق اکران «بتمن»

با تداوم وضعیت فوق‌العاده ناشی از شیوع کرونا در جهان، اکران فیلم «بتمن ۲۰۲۱» چهار ماه به تعویق افتاد.


به گزارش ایرنا به نقل از اسوشیتدپرس کمپانی فیلمسازی وارنر برادرز اعلام کرد این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون که قرار بود در ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود، با چهار ماه تاخیر اول اکتبر آن سال (۹ مهر ۱۴۰۰) روی پرده سینما خواهد رفت.


فیلمبرداری بتمن که بازیگرانی چون زوئی کراویتز (Zoë Kravitz)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، اندی سرکیس (Andy Serkis) و کالین فارل (Colin Farrell) در آن به ایفای نقش می‌پردازند، اوایل سال جاری میلادی در گلاسکو بزرگترین شهر اسکاتلند آغاز شد.
تاخیر در اکران این فیلم بخشی از تغییراتی است که کمپانی وارنر برادرز به دلیل تعطیلی سینماها در اروپا و آمریکا، در برنامه‌های خود ایجاد کرده است.
به موجب این تغییرات، فیلم همه قدیسان نیوآرک (The Many Saints of Newark) که پیش درآمدی بر سریال خانواده سوپرانو (The Sopranos) است، به جای سپتامبر امسال، مارس ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. نمایش فیلم ابرقهرمانی شزم ۲ (Shazam ۲) هفت ماه به تاخیر افتاد و به نوامبر ۲۰۲۲ موکول شد. فیلم شاه ریچارد (King Richard) که درباره زندگی پدر اسطوره‌های تنیس جهان ونوس و سرنا ویلیامز ساخته شده، نیز با تاخیری یک ساله در نوامبر سال ۲۰۲۱ به روی پرده خواهد رفت. این درحالی است که فیلم ابرقهرمانی فلش (The Flash) یک ماه زودتر از موعد و در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.
همه‌گیری کرونا صنعت هالیوود را نیز تحت تاثیر خود قرار داد و تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌هایی را که مخاطبان بی صبرانه در انتظارشان بودند، به تعویق انداخت. از میان این فیلم‌ها می‌توان به بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند با نام وقتی برای مردن نیست (No Time to Die)، مولان (Mulan) و تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) اشاره کرد.

| منبع خبر : بانی فیلم
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.