امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 15059
  پرینتخانه » بین الملل, سینمایی تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ |

برگزاری گلدن گلوب ۲۰۲۱ با شرایط ویژه

امسال واکین فینیکس، اوکفینا،سینتیا اریو و رنی زلوگر، برندگان تندیس‌های سال گذشته در مراسم گلدن گلوب جوایزی را اهدا می‌کنند.به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. به گزارش لس آنجلس تایمز، امی پوهلر و تینا فی ،مجریان مراسم در دو شهر متفاوت به اجرای مراسم خواهند […]

برگزاری گلدن گلوب ۲۰۲۱ با شرایط ویژه

امسال واکین فینیکس، اوکفینا،سینتیا اریو و رنی زلوگر، برندگان تندیس‌های سال گذشته در مراسم گلدن گلوب جوایزی را اهدا می‌کنند.
به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ متفاوت از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. به گزارش لس آنجلس تایمز، امی پوهلر و تینا فی ،مجریان مراسم در دو شهر متفاوت به اجرای مراسم خواهند پرداخت.ایمی در شهر لس آنجلس اجرای مراسم را برعهده دارد و تینا فی مراسم را از شهر نیویورک اجرا خواهد کرد.

چهره هایی مانند چادویک بوزمن پس از مرگ کاندیدای جایزه شده یا آنیا-تیلور جوی که در دو شاخه سینما و تلویزیون نامزد جایزه بازیگری است.امسال گلدن گلوب رکورددار نامزدی کارگردانان زن است.
از سوی دیگر به گزارش نیویورک مگزین انجمن مطبوعات خارجی، بانی مراسم گلدن گلوب از برندگان جوایز امسال درخواست کرده تا در خانه بمانند و جشنی پس از برنده شدن خود نگیرند و در جشنی شرکت نکنند.. آنها در نامه‌ای به نامزدها نوشته اند که هدف ما برگزاری و تولید امن مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ است.
مراسم گلدن گلوب ده اسفند برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.